Materiały: Scenariusze zajęć

  • Scenariusz zajęć Temat: Czekoladowe dzieło Grupa: 5 latki Cel główny: 1. Rozwijanie ciekawości i kreatywności, 2. Zapoznanie się z historią powstania czekolady. Cele szczegółowe: 1. Wzbogacenie wiedzy dzieci na temat czekolady, 2. Kształtowanie u dzieci umiarkowanego spożywania słodkości, 3. Samodzielne wykonanie czekoladowej inspiracji. 4. Rozpoznaje

    2015-06-30, 21:03 Katarzyna Kapera
  • SCENARIUSZ ZAJĘĆ Temat: Chrupkowe szaleństwo Grupa: 5 latki Cel główny: 1. Rozwijanie kreatywnego myślenia, 2. Kształtowanie zainteresowań i zamiłowań technicznych poprzez tworzenie swoich dzieł Cele szczegółowe: 1. Wymyśla twórcze metody wykorzystania podanych materiałów, 2. Wyraża opowiadanie ruchem, 3. Współdziała w zespole

    2015-06-30, 20:59 Katarzyna Kapera
  • Scenariusz spotkania w ramach Sprzątanie Świata 2014 pt. „ Jesienny wiatr z pomocą Ziemi” Data: 22.09.2014 Miejsce: Przedszkole nr 3 Koszalin Grupy: wszystkie grupy wiekowe Nauczyciele: mgr Monika Leocho, mgr Małgorzata Latos Link ze zdjęciami: http://przedszkole3.koszalin.pl/galery/2014.09.22%20Gr.%20I,%20II,%20III%20sprzatanie%20swiata/gallery.html Cele ogólne: • Kształtowanie

    2015-06-22, 17:17 Małgorzata Latos
  • Scenariusz spotkania w ramach obchodów Światowego Dnia Przedszkolaka „Razem z Monio i Gonio świętujemy Dzień Przedszkolaka” Data: 26.09.2014 Miejsce: Przedszkole nr 3 w Koszalinie Grupy: wszystkie grupy wiekowe Nauczyciele: mgr Monika Leocho, mgr Małgorzata Latos Link ze zdjęciami: http://www.przedszkole3.koszalin.pl/galery/2014.09.26%20Dzien%20Przedszkolaka/gallery.html Wszystkie

    2015-06-22, 17:16 Małgorzata Latos
  • Temat: „Mniej czy więcej” – zabawa dydaktyczna. Scenariusz zrealizowany w grupie 5,6-latków Cele operacyjne: - Dziecko potrafi liczyć w zakresie 10, - zna i rozumie pojęcie mniej, więcej i równy, - posługuje się liczmanami, - rozpoznaję cyfry od 1 do 6, Metody: - czynna - zadań stawianych dziecku, - słowna- objaśnienia, metody żywego

    2015-06-14, 20:18 Justyna Diakun
  • SCENARIUSZ WSPÓLNYCH ZABAW ,,WITAMY WIOSNĘ” Dnia :21 marca 2015 r. Cele główne: • zapoznanie z tradycją żegnania zimy i powitania wiosny; • integrowanie się dzieci z różnych grup; • swobodne wyrażanie siebie- ćwiczenie słuchu muzycznego, rozwijanie wyobraźni; • nabywanie umiejętności współdziałania w zespole. Cele

    2015-06-02, 18:34 Monika Kosmal
  • Piękny, fascynujący i tajemniczy, dostarczający wielu pozytywnych emocji – to świat przyrody. Obcowanie z przyrodą daje spokój, jest także pewnym rodzajem terapii i dlatego już od najwcześniejszych lat życia człowieka należy tak kształtować jego sposób myślenia i zachowania, aby umiał o nią zadbać. Gdy w wieku przedszkolnym wpoimy dzieciom umiłowanie

    2015-05-24, 12:53 Beata Michalska
  • Zestaw ćwiczeń „Gimnastyki Mózgu” CELE: - usprawnianie motoryki rąk, - doskonalenie koordynacji wzrokowo-słuchowej, orientacji przestrzennej, - pobudzenie twórczej ekspresji. PRZEBIEG przygotowanie do zajęć: 1. picie wody; 2. ruchy naprzemienne- podnieś do góry prawe kolano i dotknij do niego lewą ręką, następnie podnieś do góry

    2015-05-14, 22:37 maryla krótki
  • Edukację regionalną można rozpocząć już w grupie 3-5 latków. Dzieci w tym wieku są już w stanie przyswoić sobie pewne treści związane z najbliższym regionem. Oczywiście należy wychodzić od rzeczy bliskich dzieciom. a ojczyzną malucha jest przecież dom, przedszkole, podwórko, sąsiadujące z nim ulice.Ukazanie dzieciom tego, co w ich rodzinnej miejscowości

    2015-04-04, 19:55 Marta Donica
  • Temat zajęć: „Zabawy z trójkątami” Cel ogólny: - Utrwalenie wiedzy o zbiorach Cele szczegółowe: dziecko - klasyfikuje przedmioty z uwzględnieniem części wspólnej zbiorów - nazywa przedstawione figury - posługuje się nazwami tygodnia - posługuje się liczebnikami porządkowymi w zakresie 7 - posługuje się znakiem graficznym

    2015-03-23, 13:06 Monika Lewandowska
Wyświetl