Materiały: Scenariusze zajęć

  • SCENARIUSZ ZAJĘCIA PRZEPROWADZONEGO DN. 24.02.2017r GR.VII ,Biedronki" Edukacja plastyczna Grupa wiekowa: 5 latki Temat globalny: ,,Ekologia to ważna sprawa" Temat dnia: ,,Ekologiczna ośmiornica" Cel ogólny zajęcia: - rozwijanie u dzieci świadomości ekologicznej - kształtowanie zdolności plastycznych Cele szczegółowe: dziecko: - zna kolory

    2017-04-29, 16:41 MONIKA PROŚNIAK
  • SCENARIUSZ ZAJĘCIA z zakresu edukacji przyrodniczej Temat zajęcia: ,,Bałwankowa zima" Cele główne: Cele operacyjne: dziecko: - nazywa aktualną porę roku - wymienia charakterystyczne cechy zimy - formułuje poprawnie składowo zdania Metody: - Słowna: rozmowa, słuchanie wiersza, instrukcje i objaśnienia nauczycielki - Oglądowa: ilustracja, pokaz - Czynna:

    2017-04-09, 11:13 MONIKA PROŚNIAK
  • SCENARIUSZ WARSZTATÓW PLASTYCZNYCH Z RODZICAMI ,,Drzewa w czterech porach roku." Temat warsztatów: ,,Drzewa w czterech porach roku" Cel główny: - wzmacnianie więzi emocjonalnej w grupie przedszkolnej i w gronie rodzinnym - uwrażliwienie na piękno otaczającej przyrody Cele szczegółowe: - kulturalnie zachowuje się w grupie w obecności

    2017-04-09, 10:57 MONIKA PROŚNIAK
  • SCENARIUSZ SPOTKANIA WIGILIJNEGO CELE : - kultywowanie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia - wspólne przeżywanie nastroju oczekiwania na Święta - kształtowanie szacunku do tradycji - integrowanie rodziny z przedszkolem = integrowanie dzieci PRZEBIEG 1. Powitanie Zgromadzonych rodziców 2. Przedstawienie programu artystycznego w ramach projektu

    2017-04-09, 10:47 MONIKA PROŚNIAK
  • PRZYKŁADY ZABAW I ĆWICZEŃ ROZWIJAJĄCYCH WYOBRAŹNIĘ PRZESTRZENNĄ Obrazek według wzoru Dziecko otrzymuje elementy obrazka, np: domek, okna, drzwi, dach, komin, płot, drzewo, kot. Tworzy swój obrazek (z zestawu elementów) wiernie kopiując wzór. Kartylandia Nauczyciel rozkłada przed dziećmi klocki Lego – może być gotowa konstrukcja.

    2017-01-28, 20:14 Ewa Wójcik
  • Temat: Jak opanować zazdrość? Cele główne: uświadomienie dzieciom na czym polega zazdrość oraz jakie inne jeszcze emocje towarzyszą zazdrości. Cele operacyjne: Dziecko: - wie, w których sytuacjach zazdrościmy innym, - przywołuje doświadczenia i wspomnienia, - rozumie, że nie można mieć wszystkiego Metody: - zadaniowa, - słowna, - czynna, - drama.

    2017-01-28, 20:10 Ewa Wójcik
  • Scenariusz sytuacji edukacyjnych przeprowadzonych w grupie IV przez Iwonę Szymczak w dniu 25.01.2017r. Temat- 4 pory roku Cele ogólne - Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i nazywania cech charakterystycznych dla danej pory roku - Rozwijanie umiejętności wykorzystywania współczesnych środków technicznych- tablica multimedialna Cele szczegółowe -

    2017-01-28, 18:18 Iwona Szymczak
  • Umiejętności kluczowe: 7/1) wie, jak należy się zachować na uroczystościach; 3/2) mówi płynnie, niezbyt głośno, dostosowując ton głosu do sytuacji; 8/1) śpiewa piosenki z dziecięcego repertuaru; Cele operacyjne: - zna zasady kulturalnego zachowania się podczas występu; - nie rozmawia podczas uroczystości; - stosuje się do wcześniej ustalonej kolejności

    2017-01-24, 15:22 Paulina Żak
  • Scenariusz uroczystości przedszkolnej zorganizowanej w Miejskim Przedszkolu nr 14 w Płocku w ramach realizacji programu profilaktycznego „Czyste powietrze wokół nas” Data: 24 listopada 2016 r. Prowadzące: Aleksandra Dawid, Diana Budnicka Czas trwania uroczystości: 60 min. Uczestnicy: dzieci 4, 5, 6 letnie (grupy: Motylki, Biedronki, Skrzaty, Misie) Metody: -

    2016-12-01, 05:06 Ewa Chylińska
  • CELE OGÓLNE: – promowanie zdrowego stylu życia, uświadamianie dzieciom znaczenia spożywania owoców dla zdrowia – zachęcanie dzieci do spożywania owoców oraz ich przetworów, - uświadamianie dzieciom wartości odżywczych owoców dla prawidłowego rozwoju, - wyrabianie nawyku zdrowego odżywiania się, - doskonalenie umiejętności

    2016-11-14, 16:54 edyta kowalska
Wyświetl